2024-10-06

Ieškote naujų specialistų savo įmonei? Tuomet turėtumėte žinoti, jog specialistų paieška yra kur kas sudėtingesnė, nei atrodo. Tam, kad atrasti darbuotojus, tinkamus įmonei, reikia ne tik skirti daug dėmesio, bet ir žinoti, ko ir kur ieškoti. Būtent dėl šios priežasties personalo atranka yra gana sudėtinga. Žinoma, ne tuomet, kai ją atlieka savo srities profesionalai. Vis dažniau įmonės ne pačios ieško darbuotojų, o ieško į personalo atrankos biurus, kurių darbuotojai atrenka jūsų įmonei tinkamus darbuotojus. Tai ne tik sutaupo daug laiko, bet ir nereikia nerimauti, jog pasirinkti darbuotojai bus nemotyvuoti ar netinkantys darbui. Personalo atrankos specialistai puikiai perpranta žmones, todėl atrenka tik tuos, kurie tiks skirtam darbui.

Kas būna, jei darbuotojai parenkami netinkamai?

Nuolatinis darbuotojų keitimas dažnai būna tiesiogiai siejamas su įmones nesėkmėmis. Neretai įmonės, kurios dažnai keičia darbuotojus, ne tik praranda klientus, bet ir gauna nuolatinius nusiskundimus dėl teikiamų paslaugų. Tiesa ta, jog tam, kad specialistas būtų geras ir gerai išmanytų darbo eigą bei procesą, svarbu, kad jis ne tik turėtų daug darbinės patirties, bet ir konkrečiai žinotų, kaip dirba šios įmonės darbuotojai, kokia yra nusistovėjusi tvarka. Tad jei darbuotojai nuolat parenkami netinkamai, nereikia stebėtis, jei ir verslas po truputį žlunga.

Kiek kainuoja keisti darbuotojus?

Žiūrint iš finansinės pusės keisti darbuotojus gal ir nėra labai brangu. Visgi tenka pripažinti, kad darbuotojų keitimas kainuoja labai daug laiko atžvilgiu. Atvykus naujam nariui į komandą, reikia skirti ne tik daug laiko, jog jis įsilietų ir apsiprastų darbe, bet ir susipažintų su darbo pobūdžiu. Taip pat reikia daug laiko, jog būtų galima jį perprasti ir suprasti, ar jis tinkamas šiam darbui. Tam ir yra bandomasis laikotarpis. Visgi nepaisant to, jog darbuotoją paleisti nekainuoja daug finansiškai, tenka pripažinti, kad dažnas darbuotojų keitimas atneša daug nuostolių. Tokiu atveju dažnai ne tik tenka nusivilti darbuotojų paieška, bet ir nuvilti klientus teikiamomis paslaugomis.